منتدى شباب كليه الاداب جامعه الفيوم
اهداء الى الهضبه احمد توفيق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اهداء الى الهضبه احمد توفيق 829894
ادارة المنتدي اهداء الى الهضبه احمد توفيق 103798
اهداء الى الهضبه احمد توفيق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اهداء الى الهضبه احمد توفيق 829894
ادارة المنتدي اهداء الى الهضبه احمد توفيق 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة الشبابأحدث الصورالتسجيلدخول

الف مبروك لمنتخب مصر بالفوز باللقب الغالي الثالث على التوالى شرفتنونا يارجالة وشرفتو مصر.... تحيا مصر .... دايما يارب احميها ولفوق كمان عليهاعلشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل ودايما يارب احميها ولفوق كمان عليها علشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل  حبيبتى يا مصـــــــــــــــر  على ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام امان مذكورة فى القرآن علينا غاليه ورايتها عاليه وهتعلى بينا كمان وكمان حبيبتى يا مــــــصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــرعلى ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام وامان  مذكورة فى القرآن

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
demo
اهداء الى الهضبه احمد توفيق Vote_rcapاهداء الى الهضبه احمد توفيق Voting_barاهداء الى الهضبه احمد توفيق Vote_lcap 
Koky
اهداء الى الهضبه احمد توفيق Vote_rcapاهداء الى الهضبه احمد توفيق Voting_barاهداء الى الهضبه احمد توفيق Vote_lcap 
loleta
محمد عزت
Mohammed Gamal
ABOKAMEL
Tefaa World
diaa_alquraan
AHMED SHAHIN
eema
مواضيع مماثلة
    المواضيع الأخيرة
    » جــــــــــوزه وقــــــــــرش حشـــــــــــيش (الجذء الاول)
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالسبت أكتوبر 29, 2016 11:00 pm من طرف sameh_415

» معني اسمك بالانجليزي
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2012 1:54 am من طرف اتش

» خرائط لجميع دول اوروبا
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 6:50 am من طرف se3dawy

» يا شباب جغرافيا .. هل من مجيب ..أكيد مفيش انا عارف :(
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالإثنين يناير 02, 2012 2:34 am من طرف se3dawy

» الطريق للوصول للجنة
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 05, 2011 2:10 am من طرف red rose

» بمناسبة عيد الاضحى المبارك
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 3:24 am من طرف red rose

» قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 3:07 am من طرف red rose

» كبرياااااااااااااااااااااء
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 11:15 pm من طرف red rose

» كذبة كبيرة
    اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 11:00 pm من طرف red rose

التوقيت الان
    بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
    فلسطين

المتواجدون الآن ؟
    ككل هناك 14 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 14 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 412 بتاريخ الخميس أكتوبر 21, 2021 9:00 pm
    افحص كمبيوترك الشخصى من الفيروسات من خلال الانترنت

اهداء الى الهضبه احمد توفيق

2 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    محمد عزت
    مساعد المدير
    مساعد المدير
    محمد عزت

مساهماتي : 2114 عمري : 39
    نوعي : ذكر

اهداء الى الهضبه احمد توفيق Empty
    مُساهمةموضوع: اهداء الى الهضبه احمد توفيق   اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالأحد نوفمبر 30, 2008 11:19 am

رساله الى اعضاء المنتدى من زيزو الفيومى مساعد المدير

اول حاجه الاسم عجبك ده اهداء من منتدى شباب ليك ياحمد حبيب قلبى وبعديين الله يكون فى عونك من الموضوع المتميز مخ المراه اللى مش عارف البنات زعلنه ليه انا كنت حاسس انك مدينه بغداد هما الكومندز الرساله دى موجهه الى اى تعصب داخل المنتدى ومحدش يزعل منى اى موضوع يضيفو اى حد ده راى شخصى محدش ينتقو واويستهزءبيه ماشى شباب لان ده لو حصل محدش يزعل مننا يتم شطبه ماشى شباب احنا عملين المنتدى للتسليه والترفبه ةالحمد الله منتدنا محترم جدا او زياده واحنا بنحول نجيب كل ماهو حصرى ومحترم وبعدينينا ما حدينتقدحد يجيب انه يفكر مكنش متسرع لانه ممكن يندم على فعلته ماشى اخواتى واما فى حد ينتقد نى اشوف هو بينتقدنى ليه مايمكن فى عيب واحول عدله وهوده الطبيعى التريس والصبر مش ارد وانا اسف فى اللفظ بهمجيه ومعلش انتو كلكم طالبه جامعيين واسالبكم ده مش اسلوب حتى فى اعضاء بتسخر من موضيع ده غلط مش عجبك الوضوع اكتب لاتعليق وسلامى لعضوات المنتدى الجامديين واخوتى الصغيريين ديمو وكوكى ولوليتا الللى يمكن خلتنى اكتب الرساله وكل سنه وانتو طييبن بمناسبه العيد وسلامى للهضبه احمد توفيق والنمساةى ومحمد جمال نجم النجوم اللى مش شايف اى مواضيع ليه وحتى رد وكل ده عشلن البنت اللى بيحبها والله هتجنك واسال النمساوى مرسيه ليكم ومحدش يزعل منى ماشى اخوت مش اصحاب لان كلا مسلمين باى اخواتى استمتعو بالمنتدىوانااسف

زيزو الفيومى
    Tefaa World
    مساعد المدير
    مساعد المدير
    Tefaa World

مساهماتي : 732 عمري : 35
    نوعي : ذكر
    الكليه/العمل : NO ANSWERS
    الهوايه : MORE

اهداء الى الهضبه احمد توفيق Empty
    مُساهمةموضوع: رد: اهداء الى الهضبه احمد توفيق   اهداء الى الهضبه احمد توفيق Icon_minitimeالأحد نوفمبر 30, 2008 4:06 pm

شكرا ليك يا زيزو علي اللقب الجامد ده

انا كده هتغر .... مقدرش علي كده

وبعدين انتا فين من زمان .... ده انا عايز حد ينقذني من الموضوع ده

البلد كلها زعلت مني بسبب *** مخ المراه ***

انا عايز رأيك في الموضوع

وبجد شكرا ليك

وان شاء الله ليك عندي هديه جامده جدا .... تليق بمساعد المدير

حبيب قلبي *** زيزو الفيومي ****

في نهايه كلامي :: انا بوعد كل اعضاء وزوار منتدانا المتميز دائما

بمفاجأه جامده جدا

وهتكون موضوع جااااااااااااااامد

هشترك فيه انا وحبيب قلبي ** زيزو **