منتدى شباب كليه الاداب جامعه الفيوم
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتدى شباب كليه الاداب جامعه الفيوم


 
الرئيسيةبوابة الشباباليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

الف مبروك لمنتخب مصر بالفوز باللقب الغالي الثالث على التوالى شرفتنونا يارجالة وشرفتو مصر.... تحيا مصر .... دايما يارب احميها ولفوق كمان عليهاعلشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل ودايما يارب احميها ولفوق كمان عليها علشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل  حبيبتى يا مصـــــــــــــــر  على ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام امان مذكورة فى القرآن علينا غاليه ورايتها عاليه وهتعلى بينا كمان وكمان حبيبتى يا مــــــصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــرعلى ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام وامان  مذكورة فى القرآن

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
demo
 
Koky
 
loleta
 
محمد عزت
 
Mohammed Gamal
 
ABOKAMEL
 
Tefaa World
 
diaa_alquraan
 
AHMED SHAHIN
 
eema
 
المواضيع الأخيرة
» جــــــــــوزه وقــــــــــرش حشـــــــــــيش (الجذء الاول)
السبت أكتوبر 29, 2016 11:00 pm من طرف sameh_415

» هاااااااااام الفرقه الرابعه جغرافيا
الجمعة نوفمبر 22, 2013 12:13 am من طرف اتش

» معني اسمك بالانجليزي
الإثنين أكتوبر 22, 2012 1:54 am من طرف اتش

» خرائط لجميع دول اوروبا
السبت يناير 14, 2012 6:50 am من طرف se3dawy

» يا شباب جغرافيا .. هل من مجيب ..أكيد مفيش انا عارف :(
الإثنين يناير 02, 2012 2:34 am من طرف se3dawy

» الطريق للوصول للجنة
الإثنين ديسمبر 05, 2011 2:10 am من طرف red rose

» بمناسبة عيد الاضحى المبارك
الإثنين نوفمبر 07, 2011 3:24 am من طرف red rose

» قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش
الإثنين نوفمبر 07, 2011 3:07 am من طرف red rose

» كبرياااااااااااااااااااااء
الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 11:15 pm من طرف red rose

التوقيت الان
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
فلسطين
  

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 21 بتاريخ الثلاثاء يوليو 23, 2013 5:17 pm
افحص كمبيوترك الشخصى من الفيروسات من خلال الانترنت


شاطر | 
 

 قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tito



مساهماتي : 7 عمري : 27
نوعي : ذكر
الكليه/العمل : الاداب
الهوايه : الكورة
تاريخ التسجيل : 04/04/2009
نقاط : 15

مُساهمةموضوع: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   السبت مايو 01, 2010 11:46 pm

صباحو فل ومساؤو خير
على أجدع واحسن ناس
شباب 3جغرافيا
النهارده وقبل شهر على امتحاناتنا عايزين يا اخوانا نهدى النفوس يا عزمى
بصراحة وبكل وضوح احنا عايزين نعرف رأيكم فى الشباب اللى زى العسل دول
علشان لو أى حد شايف إن الشباب دول عليهم اى
comments
أو اى ملاحيظ
نقدر ان احنا نغير منها بحيث نخرج السنة دى والنفوس صافية
واللى ما عندوش ملاحيييظ
يا ريت يقولنا على الأيجابيات اللى هو شايفها علشان نستمر عليها كلامنا واااااضح وصرييييح ومحدددد
يا سااااااااااااتر استر يا رب من اللى هايتقال
توكلنا على الله

احنا
فتيان محمود FODA
محمد صلاح TITO
أسامة سيد shetos
عادل عمر


وبعدين يا جماعة احنا بقالنا 3 سنين مع بعض يعنى يتكتبلنا خروج بحسن السير والسلوك
وعلى رأى المثل الفرخة كلت بيضها

فى انتظاركم يا ريت ما تتأخروش علينا
والى لقاء جديد
كان معكم
محمد صلاح
عادل عمر
فتيان
من امام احدى العربيات اللى رايحة الألف مسكن
مش ده اللى بيروح الألف مسكن ؟؟؟؟

واخر دعوانا
يا رب ما نجيب مقبول السنة دى
وربنا يسامحك يا مشيلنا




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوزى



مساهماتي : 84 عمري : 26
نوعي : انثى
الكليه/العمل : كلية اداب
الهوايه : الرياضه
تاريخ التسجيل : 08/12/2009
نقاط : 131

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الأحد مايو 16, 2010 11:11 am

ياتيتو انت جامد اخر تلات اربع حاجات ومية مية والف الالف كمان
بس شدو حيلكم السنة دى
وتانى مرة بلاش كلامك يقتصر على 3 جغرافية بس فاهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ABOKAMEL
ܔْށالمخابراتالعامةܔْ



مساهماتي : 837 عمري : 23
نوعي : ذكر
تاريخ التسجيل : 15/09/2009
نقاط : 1028

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الأحد مايو 16, 2010 5:39 pm

وجهت نظر !
والله انا لية وجهت نظر ياريت ماحدش يزعل منها
اولا الموضوع ده هيكون محرج جدا لبعض الناس يعني مثلا ممكن اي رد يسبب احراج للتاني
ع شان كده ماحدش رد ع الموضوع الا واحد مع ان عدد المشاهدات 50 !
اقتراح

ممكن تتناقشوا مع بعضيكم وتشوفوا مين اللي غلطان او تتفاهموا مع بعض برواقه
واخر حاجةافتكروا قول الرسول الكريم -صلي الله علية وسلم-
(وخيركم من يبدأ بالسلام )






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fetyan



مساهماتي : 2 عمري : 26
نوعي : ذكر
الكليه/العمل : طالب
الهوايه : الكاراتيه
تاريخ التسجيل : 19/08/2008
نقاط : 2

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الثلاثاء مايو 18, 2010 5:35 pm

الموضوع مافيش فيه زعل واحنا قلنا ان احنا مش هانزعل من اى كلام
كون ان الناس مارديتش دى دا معناه ان احنا مش مزعلين حد
أو
اننا مزعلين ناس كتير لدرجة ان ماحدش رد علينا

وشكرا ليك يا ابو كامل على الأقتراح
وشكرا ليكى يا كوزى على الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوزى



مساهماتي : 84 عمري : 26
نوعي : انثى
الكليه/العمل : كلية اداب
الهوايه : الرياضه
تاريخ التسجيل : 08/12/2009
نقاط : 131

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الخميس مايو 20, 2010 8:23 pm

fetyanانتو محدش يزعل منكم
بس يمكن محدش عرف يقول اية خصوصا ان اسلوب تيتو فى الكلام ضحكنا لدرجة ان كتير نسى يرد اصلا
وعلى فكرة ياجماعة بعيد عن اى كلام ف
ى المنتدى بجد فعلاً الناس دى محترمين جداااًًًً
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lover heart



مساهماتي : 46 عمري : 27
نوعي : انثى
الكليه/العمل : العمل عمل ربنا
الهوايه : الشخبطة
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
نقاط : 68

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الجمعة مايو 21, 2010 11:01 pm

ههههههههههه
نقولوا مانقولووشى ليه يعنى
انتوا عايزين ايه بقى؟
هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shetos



مساهماتي : 126 عمري : 26
نوعي : ذكر
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
نقاط : 165

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   السبت مايو 22, 2010 2:55 am

هههههههههه ايه ياعم الحاج فى حد بيوزع نكت كل ما حد
يدخل يضحك هو فى حاجة لامواخذه هى الفرخة كلت بيضها والقطة كلت عيالها ولا
ايه احب اشكر كل من

1-كوزى
2-lover heart المعلم
انا مبسوط لان انتو مبسوطين
من الموضوع وبتضحكو وانا من هذا المنطلق هحاول انا وتيتو وفيتو نزود كميت
النكت فى الموضوع بحيث نضحك كلنا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lover heart



مساهماتي : 46 عمري : 27
نوعي : انثى
الكليه/العمل : العمل عمل ربنا
الهوايه : الشخبطة
تاريخ التسجيل : 04/03/2010
نقاط : 68

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الأحد مايو 23, 2010 12:44 am

ههههههههههههههه
هو حضرتك شوفت حد دخل ضحك هنا غيرى
وكمان ممكن اكون بلعب بحرف الهه عااادى يعنى
افرض انا هفنى مزاجى انى ادخل اضحك عادى برضه
افرض هفنى تانى انى ادخل اضحك تانى واخرج
عاادى برضه
هى هى هى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shetos



مساهماتي : 126 عمري : 26
نوعي : ذكر
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
نقاط : 165

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الأحد مايو 23, 2010 2:15 am

يااااااااااااااااااااااراجل بضحك طيب اضحك طيب مش نتعرف بيك الاول ياعم النجم وبعد كدة تضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اتش



مساهماتي : 26 عمري : 26
نوعي : انثى
الكليه/العمل : الاداب
الهوايه : النت
تاريخ التسجيل : 30/11/2010
نقاط : 26

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الإثنين سبتمبر 19, 2011 2:35 am

انتواااااااااااااااااا احسن عيال شوفتها ف الدنيا ويارب يزيد المعزه بينا انتوا بجد كنتوا اخواتي اربع سنين ومازيلتوا والله ايام عمري ماهنساعا بجد وبعدين انت ياد ياتيتوا انت مش متكبر لحد ف المكان ليه وعمال تسال رايكم فينا ايه وانا مش كفايه بجد هازعل ياصلاح وانتوا زعلانين قوي ان المشاهده كانت 50 ومافيش غير 1 الي كاتب تعليق ده معناه ان اساسا انتوا مش عليكم الغبار الناس مش عارفه تعبر من كتر الشكرنيه ودي حاجه ماتزعلش وبعدين مش كفايه عليكم اني انا بعزكم اما اني قعدت اربع سنسن اربي وتربيتي طلعت بايظه انا ياد تنيمني النينه ياد وتنزل موضوع من ورايا وديني لانيمك من المغرب يامساكن الايواء ياد ياصلاح ده انتوااا رجاله ماتخدش بكلام حد وبعدين لو شكروا فيك مش هاتاخد نشان ولو ماشكروش مش هاتروح جهنم يعني ده غير ان من العادي ان الانسان بيقابل ف حياتوا ناس كتير في منهم الي بيحبوه ومنهم الي بيكرهوه لله ف لله وف الي اساسا مش بيحطوه ف دماغهم وانا مش متهيئلي اننا اتعملنا مع الناس الي ف القسم لمرحله انهم يحكموا ع شخصيت كل واحد فينا فكك يابني كسبااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اتش



مساهماتي : 26 عمري : 26
نوعي : انثى
الكليه/العمل : الاداب
الهوايه : النت
تاريخ التسجيل : 30/11/2010
نقاط : 26

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الإثنين سبتمبر 19, 2011 2:37 am

انتواااااااااااااااااا احسن عيال شوفتها ف الدنيا ويارب يزيد المعزه بينا انتوا بجد كنتوا اخواتي اربع سنين ومازيلتوا والله ايام عمري ماهنساعا بجد وبعدين انت ياد ياتيتوا انت مش متكبر لحد ف المكان ليه وعمال تسال رايكم فينا ايه وانا مش كفايه بجد هازعل ياصلاح وانتوا زعلانين قوي ان المشاهده كانت 50 ومافيش غير 1 الي كاتب تعليق ده معناه ان اساسا انتوا مش عليكم الغبار الناس مش عارفه تعبر من كتر الشكرنيه ودي حاجه ماتزعلش وبعدين مش كفايه عليكم اني انا بعزكم اما اني قعدت اربع سنسن اربي وتربيتي طلعت بايظه انا ياد تنيمني النينه ياد وتنزل موضوع من ورايا وديني لانيمك من المغرب يامساكن الايواء ياد ياصلاح ده انتوااا رجاله ماتخدش بكلام حد وبعدين لو شكروا فيك مش هاتاخد نشان ولو ماشكروش مش هاتروح جهنم يعني ده غير ان من العادي ان الانسان بيقابل ف حياتوا ناس كتير في منهم الي بيحبوه ومنهم الي بيكرهوه لله ف لله وف الي اساسا مش بيحطوه ف دماغهم وانا مش متهيئلي اننا اتعملنا مع الناس الي ف القسم لمرحله انهم يحكموا ع شخصيت كل واحد فينا فكك يابني كسبااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
red rose



مساهماتي : 10 عمري : 24
نوعي : انثى
الكليه/العمل : الاداب
الهوايه : القراءة
تاريخ التسجيل : 10/03/2011
نقاط : 16

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   الإثنين نوفمبر 07, 2011 3:07 am

كلام كوزى عنكم بيقول انكم كويسين ولكن انا معرفكمش شخصيا ولكن انا رأيى ان الرجاله مش بالكلام
وكمان اقتراح ابو كامل ف انكم تتكلموا بينكم وبين بعض كويس جدا وانا شيفاه صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب كليه الاداب جامعه الفيوم :: قسم الاقسام الجامعية :: الجغرافيا-
انتقل الى: