منتدى شباب كليه الاداب جامعه الفيوم
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 829894
ادارة المنتدي قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 103798
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 829894
ادارة المنتدي قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة الشبابأحدث الصورالتسجيلدخول

الف مبروك لمنتخب مصر بالفوز باللقب الغالي الثالث على التوالى شرفتنونا يارجالة وشرفتو مصر.... تحيا مصر .... دايما يارب احميها ولفوق كمان عليهاعلشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل ودايما يارب احميها ولفوق كمان عليها علشان خاطرها تهون حياتنا نموت عشان نحييها ارض الهرم والنيل والصحبه والمواويل علشان بلدنا ولا حاجة صعبة ولا حتى نعرف مستحيل  حبيبتى يا مصـــــــــــــــر  على ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام امان مذكورة فى القرآن علينا غاليه ورايتها عاليه وهتعلى بينا كمان وكمان حبيبتى يا مــــــصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــرعلى ارضها اتربيت وانا مهما رحت وجيت مافيش مثالها ولا فى فى جمالها ولا زى ناسه فى يوم لقيت بلدى سلام وامان  مذكورة فى القرآن

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
demo
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Vote_rcapقووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Voting_barقووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Vote_lcap 
Koky
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Vote_rcapقووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Voting_barقووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Vote_lcap 
loleta
محمد عزت
Mohammed Gamal
ABOKAMEL
Tefaa World
diaa_alquraan
AHMED SHAHIN
eema
المواضيع الأخيرة
» جــــــــــوزه وقــــــــــرش حشـــــــــــيش (الجذء الاول)
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالسبت أكتوبر 29, 2016 11:00 pm من طرف sameh_415

» معني اسمك بالانجليزي
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2012 1:54 am من طرف اتش

» خرائط لجميع دول اوروبا
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 6:50 am من طرف se3dawy

» يا شباب جغرافيا .. هل من مجيب ..أكيد مفيش انا عارف :(
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين يناير 02, 2012 2:34 am من طرف se3dawy

» الطريق للوصول للجنة
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 05, 2011 2:10 am من طرف red rose

» بمناسبة عيد الاضحى المبارك
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 3:24 am من طرف red rose

» قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 3:07 am من طرف red rose

» كبرياااااااااااااااااااااء
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 11:15 pm من طرف red rose

» كذبة كبيرة
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالسبت سبتمبر 03, 2011 11:00 pm من طرف red rose

التوقيت الان
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
فلسطين

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 412 بتاريخ الخميس أكتوبر 21, 2021 9:00 pm
افحص كمبيوترك الشخصى من الفيروسات من خلال الانترنت

قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش

Fetyan
ABOKAMEL
كوزى
tito
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tito

مساهماتي : 7 عمري : 34
نوعي : ذكر
الكليه/العمل : الاداب
الهوايه : الكورة

قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Empty
مُساهمةموضوع: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 11:46 pm

صباحو فل ومساؤو خير
على أجدع واحسن ناس
شباب 3جغرافيا
النهارده وقبل شهر على امتحاناتنا عايزين يا اخوانا نهدى النفوس يا عزمى
بصراحة وبكل وضوح احنا عايزين نعرف رأيكم فى الشباب اللى زى العسل دول
علشان لو أى حد شايف إن الشباب دول عليهم اى
comments
أو اى ملاحيظ
نقدر ان احنا نغير منها بحيث نخرج السنة دى والنفوس صافية
واللى ما عندوش ملاحيييظ
يا ريت يقولنا على الأيجابيات اللى هو شايفها علشان نستمر عليها كلامنا واااااضح وصرييييح ومحدددد
يا سااااااااااااتر استر يا رب من اللى هايتقال
توكلنا على الله

احنا
فتيان محمود FODA
محمد صلاح TITO
أسامة سيد shetos
عادل عمر

وبعدين يا جماعة احنا بقالنا 3 سنين مع بعض يعنى يتكتبلنا خروج بحسن السير والسلوك
وعلى رأى المثل الفرخة كلت بيضها

فى انتظاركم يا ريت ما تتأخروش علينا
والى لقاء جديد
كان معكم
محمد صلاح
عادل عمر
فتيان
من امام احدى العربيات اللى رايحة الألف مسكن
مش ده اللى بيروح الألف مسكن ؟؟؟؟

واخر دعوانا
يا رب ما نجيب مقبول السنة دى
وربنا يسامحك يا مشيلنا
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 450490
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 474531 قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 474531

كوزى

كوزى

مساهماتي : 84 عمري : 34
نوعي : انثى
الكليه/العمل : كلية اداب
الهوايه : الرياضه

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالأحد مايو 16, 2010 11:11 am

ياتيتو انت جامد اخر تلات اربع حاجات ومية مية والف الالف كمان
بس شدو حيلكم السنة دى
وتانى مرة بلاش كلامك يقتصر على 3 جغرافية بس فاهم
ABOKAMEL
ܔْށالمخابراتالعامةܔْ
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Admin110
ABOKAMEL

مساهماتي : 837 عمري : 31

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالأحد مايو 16, 2010 5:39 pm

وجهت نظر !
والله انا لية وجهت نظر ياريت ماحدش يزعل منها
اولا الموضوع ده هيكون محرج جدا لبعض الناس يعني مثلا ممكن اي رد يسبب احراج للتاني
ع شان كده ماحدش رد ع الموضوع الا واحد مع ان عدد المشاهدات 50 !
اقتراح

ممكن تتناقشوا مع بعضيكم وتشوفوا مين اللي غلطان او تتفاهموا مع بعض برواقه
واخر حاجةافتكروا قول الرسول الكريم -صلي الله علية وسلم-
(وخيركم من يبدأ بالسلام )
Fetyan

Fetyan

مساهماتي : 2 عمري : 33
الكليه/العمل : طالب
الهوايه : الكاراتيه

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالثلاثاء مايو 18, 2010 5:35 pm

الموضوع مافيش فيه زعل واحنا قلنا ان احنا مش هانزعل من اى كلام
كون ان الناس مارديتش دى دا معناه ان احنا مش مزعلين حد
أو
اننا مزعلين ناس كتير لدرجة ان ماحدش رد علينا

وشكرا ليك يا ابو كامل على الأقتراح
وشكرا ليكى يا كوزى على الرد
كوزى

كوزى

مساهماتي : 84 عمري : 34
الكليه/العمل : كلية اداب
الهوايه : الرياضه

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 8:23 pm

fetyanانتو محدش يزعل منكم
بس يمكن محدش عرف يقول اية خصوصا ان اسلوب تيتو فى الكلام ضحكنا لدرجة ان كتير نسى يرد اصلا
وعلى فكرة ياجماعة بعيد عن اى كلام ف
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 102273 ى المنتدى بجد فعلاً الناس دى محترمين جداااًًًً
lover heart

lover heart

مساهماتي : 46 عمري : 34
الكليه/العمل : العمل عمل ربنا
الهوايه : الشخبطة

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 11:01 pm

ههههههههههه
نقولوا مانقولووشى ليه يعنى
انتوا عايزين ايه بقى؟
هههههههههههههههههه
shetos

shetos

مساهماتي : 126 عمري : 33

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالسبت مايو 22, 2010 2:55 am

هههههههههه ايه ياعم الحاج فى حد بيوزع نكت كل ما حد
يدخل يضحك هو فى حاجة لامواخذه هى الفرخة كلت بيضها والقطة كلت عيالها ولا
ايه احب اشكر كل من

1-كوزى
2-lover heart المعلم
انا مبسوط لان انتو مبسوطين
من الموضوع وبتضحكو وانا من هذا المنطلق هحاول انا وتيتو وفيتو نزود كميت
النكت فى الموضوع بحيث نضحك كلنا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 608729
lover heart

lover heart

مساهماتي : 46 عمري : 34
الكليه/العمل : العمل عمل ربنا
الهوايه : الشخبطة

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 12:44 am

ههههههههههههههه
هو حضرتك شوفت حد دخل ضحك هنا غيرى
وكمان ممكن اكون بلعب بحرف الهه عااادى يعنى
افرض انا هفنى مزاجى انى ادخل اضحك عادى برضه
افرض هفنى تانى انى ادخل اضحك تانى واخرج
عاادى برضه
هى هى هى
shetos

shetos

مساهماتي : 126 عمري : 33

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 2:15 am

يااااااااااااااااااااااراجل بضحك طيب اضحك طيب مش نتعرف بيك الاول ياعم النجم وبعد كدة تضحك
اتش

مساهماتي : 25 عمري : 33
الهوايه : النت

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 19, 2011 2:35 am

انتواااااااااااااااااا احسن عيال شوفتها ف الدنيا ويارب يزيد المعزه بينا انتوا بجد كنتوا اخواتي اربع سنين ومازيلتوا والله ايام عمري ماهنساعا بجد وبعدين انت ياد ياتيتوا انت مش متكبر لحد ف المكان ليه وعمال تسال رايكم فينا ايه وانا مش كفايه بجد هازعل ياصلاح وانتوا زعلانين قوي ان المشاهده كانت 50 ومافيش غير 1 الي كاتب تعليق ده معناه ان اساسا انتوا مش عليكم الغبار الناس مش عارفه تعبر من كتر الشكرنيه ودي حاجه ماتزعلش وبعدين مش كفايه عليكم اني انا بعزكم اما اني قعدت اربع سنسن اربي وتربيتي طلعت بايظه انا ياد تنيمني النينه ياد وتنزل موضوع من ورايا وديني لانيمك من المغرب يامساكن الايواء ياد ياصلاح ده انتوااا رجاله ماتخدش بكلام حد وبعدين لو شكروا فيك مش هاتاخد نشان ولو ماشكروش مش هاتروح جهنم يعني ده غير ان من العادي ان الانسان بيقابل ف حياتوا ناس كتير في منهم الي بيحبوه ومنهم الي بيكرهوه لله ف لله وف الي اساسا مش بيحطوه ف دماغهم وانا مش متهيئلي اننا اتعملنا مع الناس الي ف القسم لمرحله انهم يحكموا ع شخصيت كل واحد فينا فكك يابني كسبااان
اتش

مساهماتي : 25 عمري : 33
الهوايه : النت

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 19, 2011 2:37 am

انتواااااااااااااااااا احسن عيال شوفتها ف الدنيا ويارب يزيد المعزه بينا انتوا بجد كنتوا اخواتي اربع سنين ومازيلتوا والله ايام عمري ماهنساعا بجد وبعدين انت ياد ياتيتوا انت مش متكبر لحد ف المكان ليه وعمال تسال رايكم فينا ايه وانا مش كفايه بجد هازعل ياصلاح وانتوا زعلانين قوي ان المشاهده كانت 50 ومافيش غير 1 الي كاتب تعليق ده معناه ان اساسا انتوا مش عليكم الغبار الناس مش عارفه تعبر من كتر الشكرنيه ودي حاجه ماتزعلش وبعدين مش كفايه عليكم اني انا بعزكم اما اني قعدت اربع سنسن اربي وتربيتي طلعت بايظه انا ياد تنيمني النينه ياد وتنزل موضوع من ورايا وديني لانيمك من المغرب يامساكن الايواء ياد ياصلاح ده انتوااا رجاله ماتخدش بكلام حد وبعدين لو شكروا فيك مش هاتاخد نشان ولو ماشكروش مش هاتروح جهنم يعني ده غير ان من العادي ان الانسان بيقابل ف حياتوا ناس كتير في منهم الي بيحبوه ومنهم الي بيكرهوه لله ف لله وف الي اساسا مش بيحطوه ف دماغهم وانا مش متهيئلي اننا اتعملنا مع الناس الي ف القسم لمرحله انهم يحكموا ع شخصيت كل واحد فينا فكك يابني كسبااان
red rose

red rose

مساهماتي : 10 عمري : 31
الهوايه : القراءة

مُساهمةموضوع: رد: قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش   قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 3:07 am

كلام كوزى عنكم بيقول انكم كويسين ولكن انا معرفكمش شخصيا ولكن انا رأيى ان الرجاله مش بالكلام
وكمان اقتراح ابو كامل ف انكم تتكلموا بينكم وبين بعض كويس جدا وانا شيفاه صح
قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 603347 قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش 474531

قووووول رأيك بكل صراحة وان قولت ما تخافش وإن خفت ما تقولش
صفحة 1 من اصل 1